Wycieczka do Świeradowa

12 i 13 czerwca 2014 roku odbyła się wycieczka klas 4b oraz 6b do Świeradowa. Po przyjeździe na miejsce wjechaliśmy busami na Stóg Izerski i zameldowaliśmy się w schronisku gdzie spędziliśmy niezapomnianą noc (szczególnie ja ….) Wraz z przewodnikiem poszliśmy na mały spacerek do Chatki Górzystów , pogoda była super na niebie nie było ani jednej chmurki! Około godziny 18 wróciliśmy do schroniska i zjedliśmy obiadokolację ( ledwo się doczłapałem….). O godzinie 20.30. zaczęła się dyskoteka, kto nie tańczył oglądał mecz Brazylia – Chorwacja. W czasie trwania dyskoteki wychowawcy wraz z rodzicami upiekli uczniom kiełbaski na grillu, które były pyszne (dla tych co jedli….) Na drugi dzień zaczęliśmy śniadaniem i po powrocie do autobusu, który został pod Stogiem Izerskim pojechaliśmy zwiedzać zamek Czocha. Do Legnicy cało i zdrowo wróciliśmy około godziny 17. Dziękujemy rodzicom za pomoc i dzieciom za wzorowe zachowanie na wycieczce, którą na pewno wszyscy będą miło wspominać. Opiekunami dzieci byli Bożena Małek oraz piszący te słowa Jacek Saskowski.